Etappe 4 - Laxe naar Arou - Reisverslag uit Camariñas, Spanje van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu Etappe 4 - Laxe naar Arou - Reisverslag uit Camariñas, Spanje van Joke & Fred Ven - WaarBenJij.nu

Etappe 4 - Laxe naar Arou

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Joke & Fred

10 Juni 2017 | Spanje, Camariñas

In het Hotel in Laxe hebben we slecht geslapen. Tot een uur of twee was er op het plein voor het Hotel een feestje aan de gang en je raad het al, onze kamer was ook aan die kant. Nog niet echt uitgeslapen zitten we aan het ontbijt. We smeren van alles bij elkaar voor onderweg. Hoewel de kortste route van de 8 verwacht ik toch ook wel weer een verrassing. Met de kennis van nu kan ik zeggen dat er aan het eind wel weer behoorlijk geklommen en gedaald moest worden. Als we bijna bij het eindpunt zijn bel ik de taxi die ons naar het Hotel in Camariñas brengt. We zijn hier twee nachten dus zijn er nog wat kledingstukken uitgewassen. Er is tijd om ze te drogen. Na onze opfrisbeurt gaan we het dorp in en komen terecht bij een panaderia voor een heerlijke kop koffie. Wat kan die lekker smaken als de laatste die je hebt gedronken 's morgens bij het ontbijt was. De lokale supermarkt hebben we weer bezocht voor de gebruikelijk dingen. Bananen, appels etc.